Regulamin

§1 Postanowienia Ogólne
1.1. Niniejszy regulamin reguluje zasady korzystania ze Sklepu Internetowego
prowadzonego pod adresem www.steell.pl,
1.2. Sklep internetowy, działający pod adresem www.steell.pl (zwany dalej: Sklep
internetowy STEELL ), jest prowadzony przez Marka Szymańskiego, działalność
nierejestrowana.
1.3. Dane teleadresowe przedsiębiorcy, umożliwiające Kupującemu kontakt ze
Sprzedawcą:
1) numer telefonu: tel.: 726744545
2) adres poczty elektronicznej: sklep.steell@onet.pl
1.4. Regulamin sklepu internetowego STEELL umieszczony jest nieprzerwanie na
stronie internetowej ‘Regulamin’ w sposób umożliwiający Klientom jego pozyskanie,
odtwarzanie i utrwalanie jego treści. Regulamin jest również udostępniany Klientom
przed zawarciem umowy.

§2Definicje
Pojęcia, którymi posługuje się niniejszy regulamin oznaczają:
2.1. Konsument– jest nią osoba fizyczna w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego,
2.2. Przedsiębiorca na prawach konsumenta– jest nią osoba fizyczna zawierająca
umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej
umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego,
wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności
gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i
Informacji o Działalności Gospodarczej,
2.3. Przedsiębiorca- oznacza osobę fizyczną, osobę prawną lub jednostkę
organizacyjną niebędącą osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną,
prowadzącą we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową i
dokonującą czynności prawnej związanej bezpośrednio z jej działalnością
gospodarczą lub zawodową,
2.4. Usługodawca/Sprzedawca– STEELL
2.5. Sklep internetowy– sklep internetowy prowadzony pod adresem
https://steell.pl/ przez Marka Szymańskiego
2.6. Kodeks cywilny– ustawa z dnia 23 Kwietnia 1964r. (Dz.U.2020.1740),
2.7. Produkt– dostępna w Sklepie Internetowym
2.8. Regulamin– niniejszy regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w
rozumieniu art. 8 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca
2002 r. (Dz.U.2020.344),
2.9. Klient/Kupujący– osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna
niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną,
która dokonuje lub planuje dokonać Zamówienia w ramach Sklepu Internetowego z
wykorzystaniem drogi elektronicznej, w tym również Konsumenta, Przedsiębiorcę
na prawach konsumenta oraz Przedsiębiorcę,
2.10. Zamówienie– oświadczenie woli Klienta, w którym to Klient akceptuje ofertę
sprzedaży Sprzedawcy, która zawiera w szczególności cenę, rodzaj, ilość
Produktów w ramach Umowy Sprzedaży za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
2.11. Umowa Sprzedaży– umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta
między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu Internetowego. Poprzez
Umowę Sprzedaży rozumie się także odpowiednio umowę o dostarczanie treści
cyfrowych lub usługi cyfrowej (w przypadku Produktów będących treściami
cyfrowymi lub usługami cyfrowymi) oraz umowę o świadczenie usług (w przypadku
Produktu będącego usługą inną niż usługa cyfrowa).
2.12. Ustawa o prawach konsumenta- ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach
konsumenta (Dz.U.2020.287).

§3Zasady korzystania ze sklepu internetowego
3.1. Ceny wszystkich Produktów w Sklepie Internetowym są cenami brutto
(zawierają podatek VAT) oraz są wyrażone w złotych polskich. Odstępstwa od
zasady waluty polskiej są wyraźnie zaznaczone obok ceny Produktu.
3.2. Sprzedawca używa w Sklepie Internetowym STEELL kodów rabatowych
upoważniających do zakupu Produktów z rabatem zamieszczonym na kuponie.
Kody rabatowe nie podlegają zamianie na równowartość pieniężną.
3.3. Do złożenia zamówienia w sklepie internetowym STEELL konieczna jest
akceptacja niniejszego Regulaminu.
3.4. Do skutecznego złożenia zamówienia w Sklepie internetowym STEELL
konieczne jest posiadanie urządzenia z dostępem do Internetu umożliwiające
przeglądanie stron internetowych, a także klawiatura lub inne urządzenie
umożliwiające poprawne wypełnienie formularzy elektronicznych. Zaleca się
korzystanie z najnowszych wersji przeglądarek internetowych: Firefox, Chrome,
Internet Explorer, Microsoft Edge, Opera, Safari dla systemu OS X, itd.
3.5. Strona Sklepu internetowego korzysta z technologii Responsive Web Design
(RWD), która dopasowuje treść strony do urządzenia na którym jest ona
wyświetlana. Strona Sklepu jest przygotowana do wyświetlenia zarówno na
komputerach stacjonarnych jak i również urządzeniach mobilnych.
3.6. Strona Sklepu internetowego STEELL posiada certyfikat SSL– bezpieczny
protokół szyfrowania komunikacji.

§4Warunki zawierania umowy sprzedaży
4.1. Zamówienia w sklepie internetowym STEELL można dokonywać poprzez
wypełnienie odpowiednich formularzy dostępnych na stronach sklepu.
4.2. Klient podczas składania zamówienia jest zobowiązany do podania
prawidłowych danych osobowych: imienia i nazwiska, adresu zamieszkania, adresu
e-mail oraz telefonu komórkowego.
4.3. Po otrzymaniu zamówienia, Sprzedawca potwierdza jego otrzymanie oraz
jednocześnie informuje o przyjęciu Zamówienia do realizacji. Potwierdzenie
zamówienie odbywa się poprzez przesłanie przez Sprzedającego do Klienta
odpowiedniej wiadomości mailowej na adres podany w formularzu zamówienia. Z
chwilą potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji przez Sprzedającego,
umowa uważana jest za zawartą.
4.4. Udostępnienie oraz utrwalenie treści umowy sprzedaży następuje poprzez
udostępnienie niniejszego Regulaminu na stronie Sklepu Internetowego, przesłanie
stosownej informacji na adres mailowy Klienta podany przy składaniu zamówienia,
o którym mowaw§4pkt.4.2.
4.5. Dokonywanie Zamówień w Sklepie internetowym STEELL jest możliwe 24
godziny na dobę przez wszystkie dni w roku.

§5Sposóbpłatności i termin płatności
5.1. W sklepie STEELL istnieje możliwość płatności w jeden z następujących
sposobów:- przelew na konto bankowe Sprzedawcy,- płatność gotówką przy odbiorze osobistym.- za pośrednictwem usług płatniczych dostawców zewnętrznych.
5.2. Po złożeniu zamówienia, Klient otrzymuje drogą poczty elektronicznej (e-mail)
numer rachunku bankowego, na który należy przelać właściwą kwotę. Z chwilą
zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym sklepu STEELL zamówienie jest
przekazywane do realizacji.
5.4. Sklep internetowy [nazwa sklepu] umożliwia wpłatę należności za
pośrednictwem następujących zewnętrznych serwisów płatności elektronicznych
takich jak:-Autopay
5.5. Klient jest obowiązany do dokonania płatności za pomocą jednego z wyżej
wymienionych sposobów w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia
umowy sprzedaży.

§6Dostawa
6.1. Zamówione Produkty są dostarczane wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej i odbywa się pod adresem wskazanym przez Klienta w formularzu
zamówienia.
6.2. Czas wysyłki Produktów jest oznaczony na stronach Sklepu internetowych
STEELL wynosi 48 godzin. Sprzedawca dołoży wszelkich starań, aby dostawa
Produktu nastąpiła w czasie podanym w karcie produktu w sklepie internetowym. W
przypadku niemożliwości dostawy Produktu w wyżej wymienionym czasie,
Kupujący zostanie o tym niezwłocznie poinformowany.
6.3. Dostawa zamówionych Produktów odbywa się za pośrednictwem:- InPost Paczkomaty- Kurier InPost
6.4. W momencie przekazania Produktu firmie kurierskiej Kupujący jest
powiadamiany o tym fakcie poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres podany
wzamówieniu.
6.5. Koszty dostarczenia Produktu, które oprócz ceny za Produkt ponosi Klient, są
podawane na stronie internetowej Sklepu przy składaniu Zamówienia.
6.6. Koszt dostawy Produktu w przypadku wyboru płatności za pobraniem w całości
pokrywa Klient.
6.8. W momencie przyjęcia Produktu Klient zobowiązany jest potwierdzić jego
odbiór. Od tej pory Produkt staje się własnością Klienta.

§7Odstąpienie do umowy
7.1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni
kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia
kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w niniejszym paragrafie Regulaminu.
7.2. Aby skorzystać z prawa, o którym mowa w punkcie poprzedzającym,
Konsument powinien poinformować o tym Sprzedawcę, składając oświadczenie o
odstąpieniu od umowy. Wysłać można drogą elektroniczną na adres mailowy
Sprzedawcy sklep.steell@onet.pl . Konsument może skorzystać w tym celu z
formularza odstąpienia od umowy udostępnionego mu przez Sprzedawcę lub
wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta, jednak nie
jest to obowiązkowe. Do zachowania terminu na odstąpienie od umowy wystarczy
wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu złożone
po terminie, o którym mowa w §7 pkt. 7.1, nie wywołuje skutków prawnych.
7.3. Formularz oświadczenia o odstąpieniu od umowy jest przekazany formą
elektroniczną (w załączniku do korespondencji elektronicznej potwierdzającej
przyjęcie zamówienia do realizacji).
7.4. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się: a. dla umowy, w
wykonaniu której Sprzedawca wydaje Produkt, będąc zobowiązany do przeniesienia
jego własności (np. Produkt będący rzeczą ruchomą)– od objęcia Produktu w
posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż
przewoźnik, a w przypadku umowy, która: (1) obejmuje wiele Produktów, które są
dostarczane osobno, partiami lub w częściach– od objęcia w posiadanie
ostatniego Produktu, partii lub części albo (2) polega na regularnym dostarczaniu
Produktów przez czas oznaczony– od objęcia w posiadanie pierwszego z
Produktów; b. dla pozostałych umów (np. Produkt będący treścią cyfrową lub
usługą cyfrową)– od dnia zawarcia umowy.
7.5. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu. Konsument ma
obowiązek należycie zabezpieczyć odsyłany Produkt tak, aby zapobiec jego
uszkodzeniu w transporcie.
7.6. Konsument zobowiązany jest do dokonania zwrotu Produktu niezwłocznie,
jednak nie później niż w terminie 14 dni od daty, w której odstąpił od umowy.
Sprzedający może zastrzec, iż w przypadku odstąpienia od umowy, Produkt
podlegający zwrotowi zostanie odebrany przez niego lub osobę przez niego
upoważnioną.
7.7. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu
będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do
stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.
7.8. W przypadku odstąpienia od umowy wszystkie dokonane przez Konsumenta
płatności, w tym koszty dostarczenia Produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów
wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż
najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym), zostaną
zwrócone przez Sprzedawcę niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni
od dnia otrzymania przez Sprzedawcę oświadczenia Kupującego o odstąpieniu od
umowy. Zwrot płatności zostanie zrealizowany przy użyciu takiego samego
sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument. Sprzedawca w porozumieniu ze
Konsumentem może ustalić inny sposób zwrotu, który nie będzie wiązał się z
koniecznością poniesienia przez Konsumenta dodatkowych kosztów. Jeżeli
Sprzedawca nie zastrzegł, że sam odbierze Produkt od Konsumenta, może
wstrzymać się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania Produktu z powrotem lub
dostarczenia przez Konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego,
które zdarzenie nastąpi wcześniej.
7.12. Postanowienia niniejszego paragrafu 7. Regulaminu dotyczące Konsumenta
stosuje się również do Przedsiębiorców na Prawach Konsumenta.

§8 Reklamacje
8.1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta są określone
powszechnie obowiązującymi przepisami prawa oraz poniższymi postanowieniami
Regulaminu. Poniżej wskazane są dodatkowe informacje dotyczące przewidzianej
przez prawo odpowiedzialności Sprzedawcy za zgodność Produktu z Umową
Sprzedaży: a. W przypadku reklamacji Produktu– rzeczy ruchomej– zakupionego
przez Klienta na podstawie Umowy Sprzedaży zawartej ze Sprzedawcą do dnia 31.
grudnia 2022 r. odpowiedzialność Sprzedawcy określają przepisy Kodeksu
Cywilnego w brzmieniu obowiązującym do dnia 31. grudnia 2022 r., w
szczególności art. 556-576 Kodeksu Cywilnego. Przepisy te określają w
szczególności podstawę i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta,
jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). Zgodnie z art.
558 §1Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za
Produkt zakupiony zgodnie ze zdaniem poprzednim wobec Klienta niebędącego
Konsumentem zostaje wyłączona. b. W przypadku reklamacji Produktu– rzeczy
ruchomej (w tym rzeczy ruchomej z elementami cyfrowymi), z wyłączeniem jednak
rzeczy ruchomej, która służy wyłącznie jako nośnik treści cyfrowej– zakupionego
przez Klienta na podstawie Umowy Sprzedaży zawartej ze Sprzedawcą od dnia 1.
stycznia 2023 r. odpowiedzialność Sprzedawcy określają przepisy Ustawy o
Prawach Konsumenta w brzmieniu obowiązującym od dnia 1. Stycznia 2023 r., w
szczególności art. 43a– 43g Ustawy o Prawach Konsumenta. Przepisy te określają
w szczególności podstawę i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem
Konsumenta, w razie braku zgodności Produktu z Umową Sprzedaży.
c. W przypadku reklamacji Produktu– treści lub usługi cyfrowej lub rzeczy
ruchomej, która służy wyłącznie jako nośnik treści cyfrowej– zakupionego przez
Klienta na podstawie Umowy Sprzedaży zawartej ze Sprzedawcą od dnia 1.
Stycznia 2023 r. lub przed tym dniem, jeżeli dostarczanie takiego Produktu miało
nastąpić lub nastąpiło po tym dniu odpowiedzialność Sprzedawcy określają
przepisy Ustawy o Prawach Konsumenta w brzmieniu obowiązującym od dnia 1.
stycznia 2023 r., w szczególności art. 43h– 43q Ustawy o Prawach Konsumenta.
Przepisy te określają w szczególności podstawę i zakres odpowiedzialności
Sprzedawcy względem Konsumenta, w razie braku zgodności Produktu z Umową
Sprzedaży.
8.2. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych, powstałych podczas
dostawy lub w przypadku skierowania innej reklamacji do Sprzedającego, Kupujący
powinien przesłać zgłoszenie e-mail na adres sklep.steell@onet.pl
8.3. W reklamacji zaleca się wskazać: wadę, jaką zdaniem Klienta Produkt posiada,
oraz jeżeli jest to możliwe– udokumentować rzeczoną wadę, datę wystąpienia
wady, żądanie sposobu doprowadzenia do zgodności Produktu z umową lub inne
roszczenie Klienta oraz podać dane kontaktowe. Powyższe wymogi mają charakter
zaleceń, ich brak nie ma wpływu na skuteczność reklamacji.
8.4. Sprzedawca w terminie 14 dni od otrzymania zgłoszenia ustosunkuje się do
zgłoszenia.
8.5. Powyższe postanowienia dotyczące Konsumenta stosuje się również do
Przedsiębiorców na Prawach Konsumenta.
8.6. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta
będącego Konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i
dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w
siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników
konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy
ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod
następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i
Konsumentów: 8.6.1. 8.6.2. 8.6.3.
http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php;
http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php;
http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
8.7. Klient będący Konsumentem posiada w szczególności (lecz nie wyłącznie)
następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów
rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
8.7.1. Klient uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu
konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o
Inspekcji Handlowej (tekst jednolity: Dz.U. z 2019 r., poz. 1668 ze zm.), z wnioskiem
o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży. Regulamin
organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich określa
rozporządzenie ministra sprawiedliwości z dnia 6 lipca 2017 r. w sprawie określenia
regulaminu organizacji i działania stałych polubownych stałych sądów
polubownych przy wojewódzkich inspektorach inspekcji handlowej. (Dz.U. z 2017 r.
poz. 1356).
8.7.2. Klient uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora
Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji
Handlowej (tekst jednolity: Dz.U. z 2019 r., poz. 1668 ze zm.), z wnioskiem o
pozasądowe rozwiązanie sporu między Klientem, a Sprzedawcą. Informacja na
temat zasad i trybu procedury mediacji prowadzonej przez wojewódzkiego
inspektora Inspekcji Handlowej dostępna jest w siedzibach oraz na stronach
internetowych poszczególnych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej.
8.7.3. Klient może złożyć skargę za pośrednictwem platformy internetowej ODR:
http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Platforma ODR stanowi także źródło
informacji na temat form pozasądowego rozstrzygania sporów mogących powstać
pomiędzy przedsiębiorcami i Konsumentami.

§9 Zasady publikowania opinii
9.1. Sprzedawca umożliwia na stronach Sklepu Internetowego publikowanie opinii o
swoich Produktach. Opinia powinna być napisana językiem polskim z zachowaniem
zasad poprawnej polszczyzny.
9.2. Opinia o Produkcie może być wystawiona tylko do faktycznie zakupionych
Produktów w Sklepie Internetowym Sprzedawcy oraz przez Klienta, który dokonał
zakupu opiniowanego Produktu. Zabronione jest zawieranie fikcyjnych lub
pozornych Umów Sprzedaży w celu wystawienia opinii o Produkcie. Opinia o
Sklepie Internetowym może być wystawiona przez osobę będącą Klientem Sklepu
Internetowego.
9.3. Dodawanie opinii przez Klientów nie może być wykorzystywane do działań
bezprawnych, w szczególności do działań stanowiących czyn nieuczciwej
konkurencji, czy też działań naruszających dobra osobiste, prawa własności
intelektualnej lub inne prawa Sprzedawcy lub osób trzecich. Klient dodając opinię
obowiązany jest do działania zgodnego z prawem, niniejszym Regulaminem i
dobrymi obyczajami.
9.4. Sprzedawca zapewnia aby publikowane opinie o Produktach pochodziły od
jego Klientów, którzy zakupili dany Produkt. W tym celu Sprzedawca wymaga, aby
przed opublikowaniem opinii przeszła ona jego weryfikację. Weryfikacja polega na
sprawdzeniu zgodności treści opinii z Regulaminem, a co najważniejsze– czy
osoba opiniująca jest Klientem Sklepu Internetowego– w tym wypadku
Sprzedawca sprawdza, czy osoba ta dokonała zakupu w Sklepie Internetowym (np.
sprawdzając, czy autor opinii znajduje się w bazie Klientów Sklepu), a w przypadku
opinii o Produkcie sprawdza dodatkowo, czy zakupiła opiniowany Produkt.
Weryfikacja następuje bez zbędnej zwłoki.
9.5. W razie wątpliwości Sprzedawcy lub zastrzeżeń kierowanych do Sprzedawcy
przez innych Klientów lub osoby trzecie, czy dana opinia pochodzi od Klienta lub czy
dany Klient kupił dany Produkt, Sprzedawca zastrzega sobie prawo skontaktowania
się z autorem opinii celem wyjaśnienia i potwierdzenia, że faktycznie jest Klientem
Sklepu Internetowego lub dokonał zakupu opiniowanego Produktu.
9.6. Opinie są subiektywnymi wypowiedziami Klientów i nie stanowią opinii
Sprzedawcy.
9.7. Kupujący/klient obowiązany jest zamieszczać opinie nienaruszające
obowiązujących przepisów prawa ani praw osób trzecich. Ponosi on pełną
odpowiedzialność za wypowiedzi umieszczone przez niego w Sklepie Internetowym
steell.
9.8. Sprzedawca nie zamieszcza ani nie zleca zamieszczania innej osobie
nieprawdziwych opinii lub rekomendacji Klientów oraz nie zniekształca opinii lub
rekomendacji Klientów w celu promowania swoich Produktów. Sprzedawca
udostępnia opinie zarówno pozytywne, jak i negatywne. Sprzedawca nie udostępnia
sponsorowanych opinii.

§10Dane osobowe
10.1. Administratorem danych osobowych jest Sprzedawca.
10.2. Zasady ochrony danych osobowych znajdują się w Polityce Prywatności
sklepu internetowego STEELL, dostępnego na stronie
https://steell.pl/polityka-prywatnosci/
§11Postanowienia końcowe
11.2. Zmieniony Regulamin wiąże Kupującego/Klienta, jeżeli zostały zachowane
wymagania określone w art. 384 oraz 384[1] Kodeksu cywilnego, to jest został on
prawidłowo powiadomiony o zmianach i nie wypowiedział umowy w terminie 14 dni
kalendarzowych od dnia powiadomienia.
11.2. Zmieniony Regulamin wiąże Kupującego/Klienta, jeżeli zostały zachowane
wymagania określone w art. 384 oraz 384[1] Kodeksu cywilnego, to jest został on
prawidłowo powiadomiony o zmianach i nie wypowiedział umowy w terminie 14 dni
kalendarzowych od dnia powiadomienia.
11.3. Zgodnie z art. 8 ust. 3 pkt 2 lit. b ustawy z 18.7.2002 r. o świadczeniu usług
drogą elektroniczną podmiot korzystający ze strony Sklepu Internetowego
zobowiązany jest do nieumieszczania na tej stronie treści o charakterze
bezprawnym.
11.4. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mieć
będą odpowiednie przepisy Kodeksu cywilnego oraz ustawy z 30.5.2014 r.– o
prawach konsumenta.
11.5.Niniejszy Regulamin jest dostępny pod adresem internetowym
https://steell.pl/regulamin/
11.6.Umowy ze sprzedawcą zawierane są w języku polskim.

Wózek sklepowy
pl_PL
pl_PL
Scroll to Top