Zwroty
Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni
kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia
kosztów, z wyjątkiem kosztów odesłania produktów do sprzedającego. Wypełniony wzór proszę odesłać na e-mail sklep.steell@onet.pl. Po odczytaniu umowy zwrotu zostanie wysłana wiadomość z adresem odesłania produktu.
Reklamacja
Żeby zgłosić reklamacje proszę napisać e-mail na adres sklep.steell@onet.pl
- Tytuł: Reklamacja
2. Nazwa produktu
3. Data odebrania towaru
- Znaczenie konsumenta: imię, nazwisko, adres zamieszkania, adres e-mail oraz telefon kontaktowy
5. informacje o umowie: kiedy została zawarta, co było przedmiotem umowy (zamawiany towar), sposób płatności za produkt lub usługę, wybrany sposób dostawy, data otrzymania przesyłki
6. Żądanie konsumenta:
- Wymiana towaru na nowy
- Usunięcie wady towaru
- Odstąpienie od umowy i zwrot pieniędzy
Po otrzymaniu reklamacji zostawię wysłana wiadomość z dalszymi krokami w sprawie reklamacji.
Czas trwania gwarancji:
ADEXE ALBATROSS BISSET CASIO DANIEL WELLINGTON DIESEL EMPORIO ARMANI GIEWONT GRAVITY G.ROSSI G.ROSSI Smartwatch GT HUGO BOSS JORDAN KERR MICHAEL KORS PAUL LORENS PACIFIC PERFECT RUBICON RUBICON Smartwatch TESTAROSSA TOMMY HILFIGER QUARTZ | 1 rok 1 rok 2 lata 1 rok 2 lata 2 lata 2 lata 1 rok 1 rok 1 rok 1 rok 1 rok 2 lata 1 rok 2 lata 1 rok 1 rok 1 rok 2 lata 1 rok 1 rok 2 lata 1 rok |
W przypadku reklamacji produktów poniższych marek, reklamację należy zgłosić bezpośrednio do serwisu centralnego producenta:
SERWIS CENTRALNY G.ROSSI
(dotyczy tylko smartwatchy)
📞 tel: 881 202 131
Pon – Pt: 11:00 – 19:00
mail: serwis@grossi.pl
SERWIS CENTRALNY GRAVITY◀️
📞 tel: 881 202 277
Pon – Pt: 11:00 – 19:00
mail: serwis@gravitywatch.pl
SERWIS CENTRALNY
ALBATROSS
BISSET
RUBICON
📞 tel: 32 244 32 42 wew 24
Pon – Pt: 8:00 – 16:00